A HR-Rent-nél már több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezünk munkaerő-közvetítés területén is. Interjút készítettünk egy kiközvetített jelöltünkkel, akit logisztikai területen sikerült elhelyeznünk mint Területi értékesítési képviselő.
Hogyan zajlott a kiválasztási folyamat?
A HR-Rent megkeresése után első lépés egy online interjú volt, majd a következő fordulóban személyes interjún vettem részt a leendő felettesemmel és a cég HR vezetőjével. Számomra meglepően gyors és hatékony volt a folyamat.
A kiválasztási folyamat során milyen benyomások érték Önt cégünkről? Abszolút pozitív. Hozzáértés, segítőkészség, problémamegoldás, támogató kommunikáció és kedvesség jellemzi a HR-Rent munkatársait.
Miért szeretett volna váltani az előző munkahelyéről?
Kedvezőtlen jövedelmi változások, megítélésem szerint nem hatékony üzleti folyamatok és átszervezés eredményeképpen.
Hogyan került kapcsolatba a HR-Rent-tel?
Telefonon kerestek meg egy állásportálra feltöltött önéletrajz kapcsán.
Hogyan érzi magát új munkahelyén?
Abszolút professzionális környezet, magas szakmai tudással és elkötelezettséggel rendelkező munkatársak és felelős vezetők alkotják a céget, érezhetően ez a profizmus hatja át a napi működést.
Ajánlaná-e a jövőben ismerőseinek cégünket?
Egyértelműen igen, végig segítőkészséget, hozzáértést, megfelelő tájékoztatást és kedvességet tapasztaltam.